כל סוגי הסכמי ממון

האם אתם צריכים הסכם ממון?

  • עומדים להינשא וצריכים להסדיר לפני כן ענייני ממון שיגנו על נכסים או על כספים שהבאתם אתכם מלפני הנישואין ? מעוניינים לקבוע בעצמכם את הסדרי הממון שלכם ולא להיות תלויים בחוק ובפסיקה?
  • נשואים כבר, ורוצים להסדיר נושאים ממוניים וכלכליים בהסכם ממון מסודר ?
  • מתלבטים האם אתם ידועים בציבור ומה זה אומר? מעוניינים להבטיח שהרכוש שלכם יוותר שלכם ובן/בת הזוג שלכם לא יוכלו להעלות טענות לגבי הרכוש שלכם?
  • מבקשים לוודא שבן/בת הזוג שלכם לא יוכל לדרוש מכם [או מהיורשים שלכם] חלק מהרכוש שלכם במקרה של פרידה/פטירה?

כנראה שאתם זקוקים לייעוץ מסודר, אשר יבהיר לכם את המצב המשפטי וינחה אתכם כיצד לפעול. לעתים די בייעוץ ובהנחיות מקצועיות כיצד להתנהל, ולעתים יש צורך בהסכם ממון מסודר.

מה הם סוגי הסכמי הממון הקיימים?

  1. הסכם ממון טרום נישואין
  2. הסכם ממון לאחר נישואין
  3. הסכם ממון לפרידה/סיום נישואין (הסכם גירושין).
  4. הסכם שלום בית ולחלופין גירושין. 
  5. הסכם ידועים בציבור
  6. הסכם ממון הפרדה רכושית. 

מה אנחנו עושים כדי להכין הסכמי ממון מוצלחים?  


א. מומחיות בכל התחומים הרלוונטיים

במסגרת הכנת הסכם ממון אנו משלבים יחדיו את ההבנה והמומחיות שלנו בנושאי דיני חוזים ודיני משפחה ביחד עם הידע והמומחיות בנושאי נדל"ן ומיסוי נדל"ן, שכן בד"כ הנדל"ן מהווה חלק משמעותי בנכסי הצדדים.

ב. הקשבה, הבנה ואכפתיות

לכל אלו אנו מוסיפים את החשוב מכל: הבנה, הקשבה, סבלנות ורצון אמיתי וכן לסייע לאנשים להגיע להסכמים או לפתרונות הטובים ביותר עבורם. הלקוחות המרוצים שלנו הנם העדות להצלחה. מלבד ייעוץ משפטי מקצועי מקפיד המשרד על דיסקרטיות טוטאלית, ועל מתן יחס אישי ואמפטי בתחום שמטבעו הנו אינטימי ורגיש במיוחד.

ג. מיומנויות גישור וגישה נכונה

לזוגות, שטרם הגיעו להסכמות ביניהם או שטרם הגיעו להסכמות בכל הנושאים הרלוונטיים, מציע המשרד את ההכוונה והסיוע בהגעה לעמק השווה (כמי שאמונים על ניהול מרכז גישור וניהול מאות גישורים, נציין כי מדובר אולי במיומנות החשובה ביותר לעריכת הסכמי ממון מוצלחים ...).

ד. אימות נוטריוני להסכמי ממון

משרדנו, מציע גם שירותים נוטריונים, וניתן לאמת בפנינו את הסכמי הממון שע"פ חוק ניתן לאמת בפני נוטריון (הסכם ממון לפני נישואין והסכם ידועים בציבור).

ה. הסכמים טובים לחיים

אנו מאמינים, כי מקצועיות, אוירה טובה, הקשבה, סבלנות והבנה של הצרכים והרצונות האמיתיים של הצדדים הנם החומרים מהם בנוי הסכם טוב. אנו משתדלים להעניק ללקוחותינו את כל אלו יחדיו. 


מוזמנים ליצור איתנו קשר