הפחתת המס על הנדל"ן המשפחתי

למשרדנו התמחות ייחודית בהפחתת המס על ההון המשפחתי. 

למי מומלץ לקבל ייעוץ בנושא הפחתת המס על ההון המשפחתי? 

  • האם ההון המשפחתי שלכם מורכב מנכסי נדל"ן הכוללים יותר מדירת מגורים אחת?
  • האם אתם מעוניינים להבין אילו מסים צפויים לכם ולבני משפחתכם ?
  • האם אתם מעוניינים לבחון אפשרות להפחתת המיסוי על ההון המשפחתי?
  • האם שקלתם לערוך סדר בהון המשפחתי, ולארגן אותו באופן הנכון ביותר עבורכם ועברו בני המשפחה שלכם ובמקביל לכך לחסוך מסים משמעותיים?

אם התשובות לשאלות אלו חיובית - אתם מוזמנים לבדוק אילו אפשרויות חוקיות להפחתת המס על ההון המשפחתי עומדות בפניכם. 

למה מומלץ לכל מי שהנו בעלים של יותר מדירת מגורים אחת לקבל ייעוץ בנושא הפחתת המס על ההון המשפחתי? 


לאור המסים שצפויים לחול עליכם כבעלים של יותר מדירה אחת: 

  1. מס שבח במכירת כל דירת מגורים ששייכת לכם. מס השבח כיום נע בין בד"כ בין עשרות אלפי ש"ח למאות אלפי ש"ח [תלוי בשבח שהדירה צברה ובמועדי הרכישה והמכירה]. 
  2. מס רכישה בגובה 8% במקרה של החלפת דירת המגורים הנוכחית באחרת, וכמובן ברכישת כל דירת מגורים נוספת. 
  3. מס על השכרת דירות - ככל והדירות מושכרות, ודמי השכירות עוברים את התקרה הקבועה בחוק.  


בנוסף למסים החלים עליכם כמרובי דירות, כנראה יחולו גם על היורשים שלכם מסים כדלקמן:

  1. מס שבח במכירת הדירות שהתקבלו בירושה [מי שהוריש יותר מדירה אחת - היורשים ישלמו מס שבח על הדירות שיימכרו]. 
  2. מס שבח במכירת דירת המגורים האישית של היורש - במידה והירושה גרמה לו לאבד את הסטטוס של בעלים של דירת יחיד. 
  3. מס רכישה בגובה 8% במקרה של החלפת דירת המגורים האישית של היורש בדירה אחרת, ככל והירושה גרמה ליורש לאבד את הסטטוס של בעלים של דירת יחיד. 

המומחיות שלנו הנה בחינה מקיפה של המצב המיסוי בכל הקשור לנכסי הנדל"ן המשפחתי שלכם, ומתן הצעות ופתרונות שיפחיתו משמעותית את המס על הנכסים המשפחתיים.

האפשרויות וההצעות שלנו הנן רבות ומגוונות מאד, ומותאמות אישית לכל משפחה ומשפחה בהתאם למצבת הנכסים שלה, ובעיקר בהתאם לרצונות ולשיקולים המשפחתיים והאישיים של בעלי הנכסים.

ברוב המקרים אנו מצליחים לסייע ללקוחותינו בהפחתה דרמטית של המיסוי על ההון המשפחתי, ולקוחות שפעלו בהתאם להמלצות שלנו הפחיתו את המסים על ההון המשפחתי בסכומים הנעים בין עשרות למאות אלפי ש"ח, ואף יותר - והכל באמצעות תכנון מס לגיטימי (יובהר, כי אנו לא עוסקים בשום מצב בתכנון מס לא לגיטימי ו/או בפעולות לא חוקיות).

תכנון המס הטוב ביותר נעשה במסגרת ארגון מחדש של ההון המשפחתי

בד"כ הייעוץ שלנו נעשה תוך כדי מתן פתרונות לא רק לנושא המיסוי, אלא גם להגנה על הנכסים המשפחתיים, ולעשיית סדר בהון המשפחתי.

מאחר והמטרה העיקרית אליה אנו שואפים היא לא רק חיסכון במסים, אלא עשיית סדר כולל בנכסים המשפחתיים בצורה נבונה המתאימה לבני המשפחה, חלק נכבד מהייעוץ שלנו מוקדש להסדרה של כל הנושאים המשפחתיים והרכושיים בין בני המשפחה, תוך התחשבות ברגישויות המשפחתיות וברצון בעלי הנכסים לוודא שהנכסים אכן יגיעו ליעד הנכון גם ברבות הימים וישמשו לרווחת בני המשפחה). 

העובדה שיש למשרדנו ידע וניסיון רב מאד לא רק בנושאי נדל"ן ומיסוי נדל"ן, אלא גם בדיני ירושות ויחסי ממון ובעיקר בגישור משפחתי - מסייעים לנו להגיע לתוצאות מדהימות בכל הקשור להפחתת המיסוי על ההון המשפחתי ולהגנה על ההון המשפחתי. 

בעיקר אנו שמחים לראות את שביעות הרצון הרבה של לקוחותינו, אשר קיבלו מענה מקיף וכולל תחת קורת גג אחת, הסדירו את כל הנושאים שהטרידו אותם בכל הקשור להון המשפחתי ודאגו לעצמם ולבני משפחתם בצורה הטובה ביותר.  

על מנת להבין יותר באילו מסים מדובר ולהתרשם מחלק מהכלים והפתרונות שאנו משתמשים בהם במסגרת הייעוץ בנושא מיסוי ההון המשפחתי וההגנה על ההון המשפחתי, אתם מוזמנים לקבוע פגישת ייעוץ או לקרוא את המאמרים שלנו באתר.


מוזמנים ליצור איתנו קשר